تغییرات، تنها چیزی است که در دنیای امروزه تغییر نمیکند !
امروزه با گسترش اینترنت شاهد تغییر فرهنگ خرید هستیم و دیگر کمتر کسی میخواهد با مراجعه حضوری به فروشگاههای واقعی اقلام خود را تهیه کند. با ظهور فروشگاههای مجازی، حوزه خودرو نیز خود را همگام با این تغییرات پیش میبرد و شاهد اتفاقات جدید به منظور تسهیل فرآیندهای آن هستیم.
امروزه میتوان با یک جستجوی ساده در اینترنت بیش از دهها فروشگاه مجازی فروش قطعات یدکی یافت که البته ما بدلایل زیر از آنها متمایز هستیم.
اپوکو کیست/چیست؟
•تیم مدیریتی ما بیش از بیست سال است که در صنعت خودرو فعال بوده و در این زمینه صاحب تجربه میباشد.
• تیم مدیریتی ما دارای بیش از بیست سال تخصص صرفاً در حوزه خدمات پس از فروش خودرویی میباشد.
• در اعضای هیات مدیره ما مشاور و مدرس خدمات پس از فروش وجود دارد.
• تیم ما بیش از صد مقاله در حوزه خدمات پس از فروش نگاشته است.
• تیم اجرایی ما از سال ۸۲ در تولید نرمافزارهای خدمات پس از فروش و متعاقباً فروش صنعت خودرو به شکل حرفهای فعالیت خود را پیش گرفته است.
• محصولات نرمافزاری ما در بیش از 40 شرکت خودرویی بکار گرفته شده است.
• بعنوان معدود سازمانهای آشنا به کلیه فرآیندها قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در ایران هستیم.
• اپوکو (Online Parts Ordering Company) اولین فروشگاه جامع مجازی قطعات خودرویی از نوع چند تامینکنندهای میباشد که در اصلاح به عنوان Market Place شناخته میشود.
• حضور شرکتهای خودرویی به صورت مستقیم از مزایای بارز این فروشگاه آنلاین میباشد.
• اپوکو متشکل از تیمی جوان، خلاق، مسلط و حرفهای در حوزه نرمافزارهای خدمات پس از فروش است.
ماموریتهای سازمانی اپوکو:
ما در نظر داریم برای مشتریانمان اینگونه مفید باشیم:
۱- جامعیت یکی از اهداف ماست. آنچنان برای تمامی تامینکنندگان قابل اعتماد باشیم که تمامی قطعات قابل تامین از سوی ایشان در بانک اطلاعاتی ما قرار گیرد. به این ترتیب نیاز مشتریان به اخذ اطلاعات از منابع و مراجع مختلف را برآورده سازیم.
۲- مرجعیت هدف اصلی و مهم دیگر ما است که مستلزم وجود دقت و شفافیت در عملکرد است. دست یافتن به این هدف، اپوکو را به تنها مرجع اخذ قیمت در بین تمامی افراد خواهد کرد. این امر مستلزم اخذ اعتماد مشتریان است.
۳- ما برد- برد عمل میکنیم. بدنبال این هستیم تا با ارتباط قراردادن مستقیم مشتریان و تامینکنندگان، فضای کسب و کار دو طرف را تسهیل سازیم. سود ما نیز بواسطه ارزشافزودهای که برای مشتریانمان داشتهایم و موجب وفادارای ایشان میشویم حاصل خواهد شد.
۴- کیفیت عملکرد سرلوحه معیارهای ما خواهد بود. بکارگیری انواع روشهای رتبهبندی برای هر دو طرف مشتری و تامینکننده، موجب افزایش اعتماد از عملکرد چرخه مشتری-تامینکننده خواهد شد. ما باید برای هر دو طرف تضمین کنیم که هر یک دارای کیفیت مناسب برای معامله میباشد. آنچه برای ما اهمیت دارد، دوام مشتریانمان (تامینکننده و مصرفکننده) میباشد.
۵- در صنعتی که کالای آن دارای قیمت ارزشمندی میباشد، رعایت سرعت برآوردهسازی نیاز مشتری از اهم موضوعات است. بکارگیری تیم لجستیک حرفهای و توانمندی که بتواند در هر لحظه و هر نقطهای جوابگوی این نیازها باشد برای ما اهمیت دارد.
ما معتقدیم که در بازار رقابتی، این مشتری است که عملکرد تامینکننده را محک میزند. عملکرد تامینکنندگان اگر بر پایه انصاف و اعتماد چیده شود، آنگاه برنده نهایی خواهد بود. ما بسترساز فعالیت کسب و کارانه خیل عظیمی از تامینکنندگان قطعات خودرویی هستیم تا هر که اعتماد بیشتر مشتریان خود را جلب کند بهره خود را ببرد.
طی سالیان سال تلاش کردیم تا فراگیریم و اکنون زمانی است که باید آموزههای خود را به اجرا درآوریم. شما نیز میتوانید با نظرات ارزشمند خود ما را در نیل به اهداف فوق رهنمون سازید.